هدیـه من عاشقتمــــ♥ــــــ

♥کلبـــ ه عاشـقونـــ ه♥

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

باش

آري فقط باش

بودنت کافيست

که بودنت جانشين همه ي نبودنهاست

موسيقي وار بر تنم نشسته اي

و عاشقانه ترين اميدها را

بر اندام مرده ام نشانده اي

و با شکوه ترين احساس را

در من وجودآورده اي

و با عشق، حجمهاي خالي تنهايي ام را

که به وسعت دنياست، پر کرده اي

اي عاشقانه ترين اسطوره

و اي صادقانه ترين حادثه

به وسعت تمام عشق

و نه کمتر

مي ستايمت



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت19:25---10 مرداد 1391
سلام دوست عزیز. خوبی؟
ممنون که لینک کردی.منم لینکت کردم. مرسی


مهدی
ساعت12:29---10 مرداد 1391
چرا گریه کنم وقتی باران ابهت اشکهایم را پاک کرد و سرخی گونه هایم را به حساب روزگار ریخت.



چرا گریه کنم وقتی او بغض عروسکی دارد و همیشه این منم که باید قطره قطره بمیرم.



چرا گریه کنم وقتی بر بلندی این ساده زیستن زیر پا له شده ام.



چرا گریه کنم وقتی باد بوی گریه دارد و برگ بوی مرگ.



چرا گریه کنم وقتی عاشق شدن را بلد نیستم تا به حرمت اندک سهمم از تو اشک بریزم.



چرا گریه کنم وقتی تبسم نگاهت زیبا تر است………


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 10 / 5 / 1391برچسب:,ساعت12:20توسط کـامبیــز | |